Mariam Gulua
სამოტივაციო წერილი
სასტუმროს მართვის სისტემები,ინვოისებისა და კონტრაქტების ორგანიზება, კომუნიკაბელური,
დროის მენეჯმენტი, COMPUTER SKILLS,COMMUNICATION, PROBLEM SOLVING,CASHIER SKILLS,
ORGANIZING SKILLS,TEAMWORK SKILLS,ACTIVE LISTENING, WORD, EXCEL, EMAIL, OUTLOOK
განათლება
ბაკალავრიის 2 კურსი ინგლისურის ფილოლოგიაში
ბაკალავრი სოციალურ მუშაობაში მეორე კურსი
სამუშაო გამოცდილება
-Hospitality კომპანიაში hosting პროცესის წარმართვა და ინგლისურ ენაზე მუშაობა - Excel, word, guest, booking, monday-სა და Airbnb პროგრამაში, როგორც დისტანციურად აგრეთვე ოფისიდან, -კომპიუტერულ პროგრამებთან მუშაობა -email-ის კონტროლი, - მომხმარებლებთან კომუნიკაცია და მათი საჭიროებების გადაცემა ლოჯისტიკასა და სუპერვაიზერებთან, -ბინების გადამოწმება, - კომუნიკაცია მეპატრონეებთან , - ახალი მომხმარებლების მოზიდვა, -რეზერვაციების კონტროლი/შექმნა, - ანგარიშსწორების კონტროლი. - transfer-ების ორგანიზება და კონტროლი, - reviewების გადამოწმება/polite უკუკავშირი
-სტრუმრების მიღება - მუშაობა სისტემებთან - airtable, agoda, opera, booking, ostrovok, Expedia. - eMail-ების კონტროლი და საჭიროების შემთხვევაში გაგზავნა, - ზარების განხორციელება, - სალაროსთან მუშაობა-ტერმინალი, - ქეშ ინ ქეშ აუთის კონტროლი, -პარალელურად რესეფშნთან დაკავშირებულ ბარში მუშაობა. -ღამის სმენა
- სასტუმროში არსებული სტანდარტების მიხედვით სტუმრების მიღება, განთავსება და შემდგომ გაცილება; -სტუმრებისათვის სასტუმროში არსებული რეგულაციების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება ( ნომრების ტიპი, ტარიფები და სასტუმროში არსებული დამატებით სერვისები); -სტუმრების საჭიროებების გაცნობას და სასტუმროში არსებული პროცესების ორგანიზებას. -შემოსული სატელეფონო ზარების მიღებას და გამავალი ზარების განხორციეება (იქნება ეს სასტუმროს მომსახურების შეთავაზება თუ სხვა), -შემომავალი სტუმრის სისტემაში რეგისტრაცია, -ინვოისების დამზადება და სათანადო ფინანსური ოპერაციების შესრულება; -სასტუმროს მართვის პროგრამაში მუშაობა (booking, Excel, Word, Power point); -გრაფიკი 2 დღე მუშაობა(1 ღამის სმენა) 2 დღე დასვენება 2023 თებ.
-სასტუმროს მართვის სისტემებში მუშაობა -ჯავშნების მიღება,პროგრამულად ასახვა და აღრიცხვა(იქნება ეს სატელეფონო, ქუჩიდან შემოსული ვოლქერი თუ ბუქინგიდან დაჯავშნული), -სტუმრების ინფორმირება სასტუმროს მომსახურებისა და ბენეფიტების შესახებ, - სალაროსთან მუშაობა, -გამავალი ზარების განხორციელება და შემომავალ ზარებზე პასუხი, -ჯავშნების შეჯამება და განხილვა მენეჯერთან და დირექტორთან, -კომუნიკაცია როგორც ქართველ ისე ინგლისურ და რუსულ ენოვან მომხმარებლებთან და გუნდური მუშაობა. -გრაფიკი სამ დღეში ერთხელ 24 საათიანი
-მომხმარებლისთვის კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა -ზარები,იმეილები და ტექსტური შეტყობინებები - კლიენტთა ბაზის შექმნა და შესწავლა -საჭიროებების დადგენა და შესაბამისი პროდუქციის შეთავაზება -გასაუბრებები და შეთანხმების შემდგომ გადამისამართება სხვა და სხვა ფილიალებში. -კომპიუტერულ პროგრამები (Excel, Word, Power point ) - სხვა და სხვა სოციალურ ქსელებთან მუშაობა
ამ სამსახურმა შემძინა ძალიან კარგი გამოცდილება იმ მხრივ, რომ განვივითარე საზოგადოებასთან პროფესიული კომუნიკაციის უნარები, როგორიცა ბიოფსიქოსოციალური ანალიზის და შეფასების უნარი. საინტერესო პროექტებში ვიღებდი მონაწილეობას. მათ შორის გამოვარჩევდი ერთ-ერთ პროექტს " ქალთა როლი საზოგადოებრივ, ეკონომიკურ და პოლიტიკურ საქმიანობაში" ამ პროექტში ვმონაწილეობდი როგორც ინტერვიუერი.
-სალაროს ანგარიშსწორებისა და ქსელში არსებული პროდუქციის შესახებ ზედმიწევნით ინფორმაციას ცოდნა. - კლიენტთათვის ინფორმაციის სწორად და ადეკვატურად გადაცემა. -მომხმარებლის საჭიროებების დადგენა და შესაბამისი რეაგირება. - სტრესულ სიტუაციაში საკუთარი მოვალეობების ხარისხიანად შესრულება - სწორ კომუნიკაცია და დეტალებზე ორიენტირებულობა.